LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Wednesday 10 July 2013

Cuci gambar murah

Aku dah dapat gambar yang aku hantar untuk cuci :)

Kesemua sekali 242 keping..banyak,kan..Memang... Kenapa cuci banyak2? Sebab banyak gambar Syafi yg aku rasa perlu dicuci..hehe..itu pun setelah ditapis2 dapat la jumlah 242 tu..kalau ikutkan hati 300 pun belum tentu cukup..

Aku memang setiap hari sesaje mengview promosi dekat Groupon.. dulu aku pernah cuci gambar thru Groupon, beli voucher, pastu g kedai, pastu dia cuci...Tapi tu kisah tahun lepas..Tahun ni aku dok meninjau2 jugak la mana tau ada promotion camtu lagi.. Tapi x de pun.. :'(

Jadi, aku pun merajinkan diri menggoogle nak carik mana tau ada tempat2 yg boleh aku cuci gambar pada harga yg murah... hasilnya, aku jumpe la bnyk blog2 cerita psl cuci gambar secara online dekat
https://www.eoe.com.my/en/

Menurut mereka, kat sini blh cuci gambar murah...kalau saiz 4R tu cuma 30sen je..plus tiada kos penghantaran utk belian RM35 ke atas..wahh..ini sudah bagus...

Aku pun mula lah terpengaruh....Jadi inilah hasilnye ya :)



So far gambar yg dia cuci cun la jugak..cumanya ada few gambar yg x sharp, tp tu disebabkan kualiti kamera aku (pic drpd nset, pepaham je la..)

Yang penting gambar telah berjaya dicuci..yeahhh..En.Asben tatau pun aku cuci gambar ni semua.. Tadi dia deliver kat opis.. Nanti balik kang baru nak tunjuk kat dia..Mesti dia pun suka.. Suka suka jugak, tp memang la kne paksa En. Asben belanja album plak..hahahaha.. x kan nak letak pic bebanyak ni kat dlm plastik camtu je kan :p

7 comments:

  1. eoe?
    nanti nak search la

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:21:00

    saya ema.berapa hari amek masa untuk sampai ke alamat kita?thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Ema..sorry lambat reply.. Time saya dulu diorang just ambil 3 hari bekerja untuk hantar gambar2 yang kita order tu :)

      Delete
  3. Anonymous08:45:00

    salam nak tanye, kenape web site eoe.com.mu tu tidak boleh dibuka...saya dah cuba beberapa kali..ada link lain ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam... x silap saya company tu dah x beroperasi lagi beberapa bulan yang lalu.. rasa macam ada dapat email notification daripada diorang yang memaklumkan mengenai perkara tu.. try la google2 tempat lain yg offer harga murah,k..Good luck :)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Saya cuci gambar raya 2016 lima keping (3keping 10R, 2keping 11R. Mahal gila kedai CiNA tu amik. Sekeping 10R RM34++, 11R RM45++. Tak dapat frame plak tu.. Kedai kat daerah jelebu,kuala klawang negeri sembilam. Nama ledai DigiStudio no 191, jalan dato menteri, kuala klawang,ns. NS0006355-U

    Hati2lah.. Berani kerana benar. Jgn ada yg terkena.mentang2 kat jelebu ni kwsn kampung. Saya simpan resit smpi skng.

    ReplyDelete