LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Monday 19 May 2014

Dia Tak Dapat Bukak Kabinet Lagi :)

Last entry aku ada stori pasal Syafi dah pandai bukak2 kitchen cabinet kan..blh refer kisah tu kat SINI..

Bersusah payah aku carik cabinet safety lock kat potential shop area Seremban n PD ni tapi satu pun non hado..semua nak habis stok kan.. Korang ni ,  dan-dan r time aku desperately nakkan bende tu  korang pun pakat ramai2 habiskan stok ye... Pastu aku mintak tolong adik aku carikkan kat area Setia Alam..Pun habis stok jugak..OK Fine..camni la korg.... Sobsss T_T...

Pastu aku teruskan usaha mencarik lagi bende ni..Aku mintak tolong geng2 what's app aku tolong carikkan pulak... Alhamdulillah my best friend from Johor managed to get that items for me... Thanks Wawea... I Lebiu..You're the woman!!!! Ahahaha :) Tengok, sampai kene import dari luar negeri tau...kikiki...

So, the problem is solved... Alhamdulillah...

Aku beli 5 bungkus..Dalam 1 Bungkus ni ada 2 safety lock.. 

Sebelum pasang safety lock

Selepas pasang.. Ada orang berusaha sedaya upaya nak cabut bende tu ;p



Buat waktu ni aku blh katakan bende tu sangat2 membantu.. Tapi ada la sekali dua gak Syafi berjaya safety lock tu setelah dia cuba tarik sekuat hati.. Sabar je la..Gagah sungguh anak teruna I ni....

Oh ye.. TV cabinet kat rumah aku pulak jenis yang blh slide2.. Masa beli dl memang kitorg dah agak dah yang Syafi akan usik2 bende tu..Tapi beli jugak sebab kabinet tu je yg memenuhi saiz & budget kami..Haha... Jadinye skang nak x nak kitorg gunakan permainan Syafi sebagai penyendal..Sebelum2 ni punya penyendal semua gagal bertahan lama..Yang ni masih bertahan kat situ sebab mungkin dia cam ketat & Syafi x reti nak usik bende tu..Hehehe...Apakah mainannye yg jadi mangsa tersebut?

Sebelum

..Selepas..
Hehe..Nasib ko lah itik.. Ni itik yg selalu jadi mainan budak2 waktu mandi tu..Hikks :)


Begitulah kisahnya :)



No comments:

Post a Comment