LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Wednesday 30 September 2015

Jumpe blog lama :)

Sebelum ada blog ni, dulu aku ada blog lain. Pastu bosan2 aku create blog yang sekarang ni. Kenapa begitu? Ntah..Aku pun tak tau..Sempat tulis beberapa entri je pun kat blog tu.. Gedik je kan..Hahaha

Pastu aku dah x ingat apekah nama blog lama aku tu. Dah taip macam2 nama untuk search tapi x jumpe. Hari ni tetibe aku berjaya jumpe blog lama aku tersebut. So sengaja buat entri ni khas untuk tulis link blog tu supaya lepas ni xde nak carik bersusah payah lagi..Kehkehkeh.. Saje la kan nak baca balik cerita ape yang pernah aku tulis di zaman dahulu kala kat blog tu. Mengimbau kenangan a.k.a hrowback kekdahnye... :p

-
-
-
-
ini linknye... Blog Pertama Aku :)

Ok pas ni x yah bersusah payah lagi ye nokkss (ayat khas untuk diri sendiri)


No comments:

Post a Comment