LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Thursday 17 March 2016

KEREPEK POPIA SEAWEED SUPER SEDAP EPISOD 2 :)

Dulu aku pernah buat entry sekali pasal kerepek popia seaweed ni ---> Kerepek Popia Seaweed (Episod 1)

Pastu atas faktor kemalasan, after raya tahun lepas aku cam stop kejap jual kerepek tu..Hihi..Dasar tau..

Sekarang I am back for good... Dan aku turut menawarkan promosi hebat..Hehehehe..Meh la try bende ni..Rugi sangat kalau x cuba !!

Rasa kerepek ni of course la super duper sedap sama macam dulu..

So harga kali ni lagi best 



1 balang RM 12/each
5 balang RM 11/each
10 balang RM10/each


(exc postage)

Testimoni untuk kerepek ni memang berlambak. So far semua pelanggan aku amat berpuashati. Malah ramai di antara mereka yg repeat order..


Meh aku share sikit antara testimoni yg aku ada,k :)









                                                                                         

Actually banyak lagi testimoni lain yg aku dapat..Cukup la tepek sikit2 je ye doppp...

So barang siapa nak rasa keenakan kerepek popia seaweed ni, boleh pm aku or boleh wassap di no 01136630271 :)


In Shaa Allah sape2 yg x reti makan seaweed pun pasti akan reti makan kerepek ni..Don't worry!!



Syafi mmg suke sgt kerepek ni..Jadinye, aku ni lebih kurang sendiri jual sendiri makan la jugak..Wakakaka :D

No comments:

Post a Comment