LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Saturday 18 February 2012

Panggilan Hangitttt!!!

Harini pagi2 lagi pas solat subuh aku da bukak radio Hotfm sempena smlm hubby cakap Faizal Ismail Hotfm call die utk panggilan hangit... dalangnya haruslah tak lain dan tak bukan isterinya sndr..huahahaha.. sebenarnye semalam area kol 9 lebih tetibe muncul ilham nak kenekan die..so tanpa berlengah lagi terus la antar email kat segmen Panggilan hangit Hotfm tuh.. tetibe area kol 11 lbey camtu hubby call

"Ayang...spi ati......"
"Nape...?tak pasal2 je call cakap spi ati?"
"Faizal Ismail baru call abg..."
"ha? aik...betul ke?
"ye r...spi ati ayg kenekan abg..."
"hehehe..saje je la gurau2..."

camtu r lbey kurang ceritanya...Dat's y la arini pagi2 lagi aku da bangun nak dgr Panggilan hangit yg kol 7 tuh..slalunye aku dengar ulangannye yg pukul 9 tu jer tym otw g opis..sbb harini special, haruslah lebih awal dari biasa..hehehe...

Best gak skali skala kenakan orang ni..lawak je... nasib baik la suami tu kire cool la jugak..comel je aku rs..hahaha..Tapi kire mmg unexpected la blh plak aku antar email area kol 9 lbey, kol 11 lbey dia da kene, and today panggilan tuh da ke udara.. skang tym aku tgah tulis ni pun suara laki aku tgah kuar lagi...upenye bnyk kali eh panggilan tu di ulang...hahaha..cian die...

Mintak maaf suami!!! ;p

http://www.hotfm.com.my/hot_segmen/isnin_jumaat/hotfm_amkrew/Pakej_Romantik.html

No comments:

Post a Comment