LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Monday 20 February 2012

Weekend Husband & Wife...

pejam celik pejam celik da dekat 3 bulan aku kawen..inai kat jari pun cam dah nak habis...rasa cam nak pakai balik semula je inai ni supaya mood pengantin baru tu kekal..huahaha... boleh gitu??;p

Kiranya, da almost 3 bulan gak la kitorg dok berjauhan dan berjumpe time weekend je.. Orang kata kalau rindu suami isteri ni lagi dasyat bebanding rindu org yg tgah bercouple...i agree!!!!!! memang pun...kalau seminggu tak jumpe tu rs cam x best je..da la jumpe pun cuma tym weekend, so kalau tak jumpe pasangan, rs smthing missing sgt di ujung minggu ..

Jumaat kang aku ada interbiu kat 1 firm nih..harap2 la everything gonna run smoothly... nak dapat gaji tinggi kat area sana mmg cam smthing yg mustahil..even da ada experience ke, apa ke, market kat sana tak sebagus kat sini...itu mmg fakta..but in the end, kita kena buat pilihan samada nak utamakan keluarga atau kerjaya.... of course kalau blh nak dua2, tp tak semua benda kita blh dapat.. kesian kat suami ddk sorg2 kat situ...kdg2 tu plak aku pk kalau aku pindah ikut suami, sian lak famili aku kat sini..maklum r, da lama dok ngan parent, kira ada la gak benda2 yg aku tolong kat umah tu.. tp sama gak cam td, in the end, aku kne pk siapa lebih perlukan aku...pd siapa priority aku skang...kat mana spatutnya tempat aku... so harap2nya Allah akan mempermudahkan segala urusan aku...Aminnn...aku yakin setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..kadang2 kita je yg tak nampak lg benda tuh...

No comments:

Post a Comment