LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Monday 31 December 2012

Entry Terakhir Tahun Ini

Alhamdulillah, aku masih diberikan nikmat nyawa sehingga saat ini... Harini 31/12/2012, hari terakhir utk tahun 2012.. Kalau ikut kiraan application "pink-pad" aku & kiraan klinik swasta yg aku penah g, masuk harini usia kandungan ialah 37w 3d (lebih kurang 19days to go)..kalau ikut kiraan nurse kat klinik Gomen plak usia kandungan 37w 1d (ni kalau x silap) ;p... dah nak dekat bersalin dah pun..Harap2 semua selamat... Aminn..

Azam aku sebelum bersalin ialah nk khatamkan Al-Qur'an dulu & luckily aku berjaya tamatkan bacaan Al-Qur'an semalam..Alhamdulillah... So baby, kalau awak nk keluar pun Mama dah ready...hehe...Eh, tapi better awak keluar ikut due date awak.. (sebenarnye Mama & Papa da xsabar sgt nk jumpe awak wlwpun kami cam cuak2 je nih...) ;p

Seperti biasa, mari kite imbas kembali apa pencapaian kita pd tahun ni? Yang aku ingat, tahun ni aku dapat pindah kje kat N.9 ni & otomatik dpt jd Partner (wlwpun bkn pe sgt pun...Partner pd nama je..;p) , dpt beli umah (tp umahnye blom dapat lg), dapat mengandungkan Baby dlm perut, dapat khatam Al-Qur'an , dpt jd bini yg baik (baik ke?hikhikhik), etc... So far kire ada la smthing to be proud of instead of nothing kan..

So harap2 tahun 2013 nnti akan ada bnyk perkara2 yg lebih baik menanti...Hope tahun depan bukan sahaja akan jadi a year older, but of course a year better...Aminn

Bye-bye 2012, welcome 2013......

No comments:

Post a Comment