LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Wednesday 26 December 2012

Pregnancy Photoshoot

Skang da mengandung 36weeks...Alhamdulillah... so bersempena ngan perut yg telah memboyot ni, aku tersangatla teringin nk amik gambar ngan En.Asben sbbnye aku rasa cam jarang je kami amik gambar berdua sejak akhir2 ni...

Weekend lepas aku balik Meru, pastu sambung terus cuti Krismas.. Pastu aku pujuk2 la Amad utk tolong tangkapkan pic kitorg..siap offer lg utk bayar dia..Dia kata dia on je, no hal... Tapinye tunggu punye tunggu dia suka wat macam2 hal... ;p maka aku suruh Adik Midah yang tolong jd photographer kami. Lagipun, aku lebih mempercayai hasil kerja Adik Midah sbnrnye..ahahaha...Walaupun adik sndiri, haruslah offer dia payment..cian dia kalau x bayar apa2..macam jahat + kedekut sgt la plak,kan... hee... Lagipun klu ngan adik bradik sndr xde r mahal mana pun bebanding nak amik pakej photographer yg professional tuh... (sbnrnye aku pujuk En.Asben wat Photoshoot sempena dia blom lg bg aku adiah anniversary...Adakah ini dianggap adiah Anniversary?;p)  

Ni antara hasil kerja Adik Midah sebelum di edit..nk tunggu dia edit tu lambat sikit la kot..lagipun aku da balik PD da pun..so just layan dl apa yg ada ek..










Lokasi Photoshoot : Taman Rekreasi Setia Alam & Setia City Mall
Tarikh Photoshoot : 24/12/2012
Masa                      : antara 5.30-dekat2 nak pukul 7... ;p

Actually banyak je pic2 lain yg berjaya dirakamkan pada hari tersebut, tp rasanya cukupla haplod yg ni je sbb size pic2 ni bsr...Pepun, i'm so happy sbb akhirnye dpt pun tangkap pic bnyk2 ngan En.Asben sewaktu perut telah membesar..Ye r, at least kne ada koleksi pic waktu ngandung,kang blh tunjuk kat baby... Lagipun kne r tgkap pic berdua puas2 sblum muncul org ketiga..dok gitu?heheheh :)

No comments:

Post a Comment