LAVENDER'S STORY

LAVENDER'S STORY

Wednesday 15 October 2014

Hadiah Untuk Adik...

Adik bakal kesayangan Mama...

Alhamdulillah, Mama tau berita kehamilan Mama pada 4/10/2014, sehari sebelum Hari Raya Haji yang lepas.. Papa belikan urine pregnancy test & keputusan ujian menunjukkan Mama hamil..  Mama belum confirmkan lagi dekat mana2 klinik tapi mama yakin Adik memang dah ada dalam rahim Mama saat ni..



Kalau ikut kiraan, usia Adik sekarang mungkin lebih kurang 8 minggu..Be good inside ye Sayang..

Harini Mama beli sesuatu yang indah dan istimewa untuk kita berdua... Semoga dengan adanya hadiah ini ikatan antara kita akan lebih kukuh & indah..

Mama sayangkan Adik kerana Allah.. And I love U unconditionally..
Unconditionally..
Unconditionally..



Dulu masa Mama mengandungkan Abg Syafi, Alhamdulillah Mama berjaya khatam al-Qur'an sekali sebelum Abg Syafi lahir.. Kalini Mama harap Mama akan berjaya buat perkara yang sama untuk Adik jugak.. Sebab Mama nak Adik tau Mama gembira nak terima Adik sama macam Mama gembira waktu nak dapat Abg Syafi dulu..

Mama harap roh bacaan Al-Qur'an ni akan buat Adik tenang & nyaman dalam rahim Mama.. Adik tau kan Mama ada banyak waktu terluang dalam opis.Jadi Mama decide untuk beli sebuah Al-Qur'an beserta terjemahan ni untuk bacaan dekat office di waktu lapang.. Semoga Mama istiqamah dengan azam Mama ni..

Semoga Adik akan jadi anak yg soleh/solehah yang akan memudahkan perjalanan Mama & Papa ke syurga firdausi.. Semoga Adik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan untuk Mama  & Papa di dunia & di akhirat.. Semoga Adik akan menjadi penyambung amalan Mama & Papa apabila kami berada di alam baqa' kelak.. Begitu jugak harapan Mama terhadap Abg Syafi..

Mama love you both.. 

I knew I loved before I met U, Adik...









No comments:

Post a Comment